mandag 3. november 2008

En stol her og en stol der




Det blir mange sitterplasser av sånt!!



Tror hele nabolaget kunne kommet hit på kaffe - og sitteplasser hadde vi nok ikke manglet...



Disse stolene skal på kjøkkenet, skal nemlig bytte ut bordet vi har der nå med et gammel spisestuebord fra oldemoren min.




Har lenge vært i tvil ang hva vi skulle gjøre med spisestuen etter oldemor, ville egentlig ta vare på den som den er, men nå har malingsspann og malekost vunnet over trangen til å ha den som den er. Bedre at den kommer i bruk enn at den står stablet i garasjen og blir ødelagt.
Skal male bena og pusse de i litt skabby stil, bordplaten vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med enda, tror den skal forbli som den er en stund til.


Men, tilbake til stolene.


Igjen - finn !!


Synes selv jeg gjorde et kupp, stolene er gamle, stoppingen er bra og de er lette å trekke om. Jeg kjøpte fire stoler, to er like, mens de andre er nesten like. Skal kjøpe stolputer fra Himmelrommet.no, husker ikke hva putetrekkene heter, men de er stripete med kant på!
Tror det blir fint :)

Går tregt med blogging om dagen - snuppelure får MANGE tenner på en gang, og gommen er hard, så hun har forferdelig vond, mens snuppen har hatt fri fra barnehagen siden torsdag, så da har aking blitt prioritert foran blogging:)
Ha en fin uke alle sammen!!

2 kommentarer:

Gamlå sa...

WoW så masse fine stoler du har!!

Nå spisebordet mitt ikke vil lengre. Da vil jeg ha et spisebord som har mange forskjellige stoler rundt seg!!

Ha en fin dag

Anne sa...

Tusen takk for hyggelig hilsning i bloggn min. Slikt varmer, når noen nye kikker innnom :-)

Nydelige stoler du har fått kloa i ja!! Bare elsket den formen på ryggen. Dette blir dritt lekkert, eller `stygg fint` som vi sier i trøndelagen. og da vet du, betyr det at det er ekstramt vakkert vil bli.

Har sånn en stol i fra hvermansen jeg også :-) utrolig realt når det er bursdager, jul o.l.

Fin dag videre til deg.