fredag 5. desember 2008

Jul på kjøkkenet


Nå er julen kommet her i heimen også, og det er veldig (altfor) tidlig til meg å være, men det er jo utrolig koselig å gå rundt å titte på julepynt som er satt frem :)


Også synes jeg alltid det er så trist å ta ned julepynten etter nyttår når den kun har stått fremme siden 22. desember (det er da jeg vanligvis pleier å pynte), men nå får den jo stå fremme en god stund, så da blir det kanskje greiere å rydde den vekk igjen på nyåret.




Det er kun kjøkkenet som blir pyntet i rødt - ellers i huset er det kun små innslag med rødt. Blomster og lys går i hvitt eller isblått ellers rundt i huset.


Ååååå, som jeg gleder meg til jul*tralala* Denne høytiden er helt fantastisk, elsker julen!!



Det eneste som gjøres her før jul er å vaske kjøkkenet skikkelig, inni skaper, bak kjøleskap og oppe på skaper. Det er en fast tradisjon som jeg tviholder på, ellers så blir det vel aldi gjort (jeg hater å vaske).



Vi skal prøve å få bakt litt, og vi handler gaver, men jeg prøver å stresse litt ned - jul blir det uansett :)








Ønsker dere alle en fin helg - vi skal kose oss på bygdetunet er på søndag, med risengrynsgrøt, gløgg og nissebesøk!

1 kommentar:

Anka sa...

Man har aldrig nok tid i desember. Vips, så er julekvelden der. Merkelig, hvert år det:) Koselig med julepynt. Så søte nisser.