fredag 17. oktober 2008

Hjerter



Tok turen til Ikea i dag for å kjøpe gardin til lille snuppelure sitt rom.


Har lett lenge etter gardin til rommet hennes, kunne tenkt meg noe rosa, med striper eller prikker, men ikke funnet det noe sted. Og ikke har jeg lyst til å sy lift-gardin...


På Ikea har de hatt hvite lift-gardiner med tynne lyse striper, så det hadde jo vært en billig løsning frem til jeg finner det jeg vil ha - men den gang ei. Gardinene var de utsolgt for, og de regnet ikke med å få de inn igjen med det første!!


Hjemme hadde jeg en ødelagt Kid-gardin, trådene røk i sommer, så den har bare stått i boden.


Og slik ble resultatet:



Limte på hjerter som går i rosa-toner. Gardinen ble søt, og den kan helt fint henge frem til jeg finner noe jeg vil ha.

1 kommentar:

Ingunn sa...

Så kreativt!!!kjmepe god ide!Tipper hun som bor på rommet der er super fornøyd!!;)

god helg!