torsdag 13. mars 2008

Jeg er UTROLIG sta

Når jeg har bestemt meg for noe, så har jeg bestemt meg for det, og da gjennomfører jeg selvom andre mener at det ikke går, ikke passer osv. Og de fleste gangene så vet jeg jo egentlig at det ikke går selv også... Men, man må jo prøve før man gir opp:)
Så, her om dagen ville jeg virkelig ha hvit sofa, men, jeg hadde hverken stoff eller tid til å sy, så da reiste jeg på Ikea. Jeg har ikke Ikea-sofa, så jeg burde jo vite at et Ikea-trekk ikke ville passe vår sofa.... Men jeg bare måtte.
Resultatet ble et litt for stort trekk til en litt for liten sofa. Men, den ble ihvertfall hvit :)


I dag har det gått i ett, men i de fem minuttene jeg var hjemme så ringte det på døren. En ukjent mann stod utenfor. Jeg ble litt forfjamset der jeg stod i treningsklærne mine med håret til alle kanter... Han overrakte meg denne flotte buketten, og på kortete stod det: En solig vårhälsning från alla vännerna på jobbet. Vi saknar dig!
En herlig overraskelse :)




Nå har jeg fått ordnet med de fleste påskeegg-gavene også. Spørs bare om jeg får tak i store nok påske-egg... Vi pleier jo egentlig ikke å gjøre stort annet ut av påske-eggene enn å ha godis i, men i år blir det påske-eggjakt, og vi har puttet noen leker og gaver i eggene i stedet. Og jeg har gitt påskeharen ett tydelig hint om at han bør legge igjen et egg til meg også!!
Snuppa skal få denne søte Maileg'en :)
Svigermor skal få en "fil de fer" brødkurv, to hjemmesydde puetrekk og et lappe-hjerte

Lillegutt skal få Lego i sitt egg, han elsker å bygge, så det tror jeg han blir veldig glad for! Svigerfar skal få noen små og morsomme ting, mens sambo har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men har en liten plan ;o)

Jeg har ikke så mye påskepynt, men vil vise dere de søte hønene mine :)
Knerten synes de er veldig morsomme.

Var forresten på Himmelrommet og fant noen utrolig fine gardiner i dag. Lyse og lette, deilig å slippe vårsola inn!!




1 kommentar:

Karna sa...

Jeg vil komme til deg og gå på påskeegg jakt....så flotte gaver! Tror nok det blir musikk og film i påskeegget mitt...må kjøpe det selv så....
Ha en fin helg!

Utrolig tøffe høner!