mandag 10. mars 2008

Kreativ mandag

I dag har jeg faktisk sydd litt, laget meg ett smykke og vasket soverom.
Hadde bestemt meg for å ikke gjøre noe spesielt i dag, bare være hjemme. Det er så deilig å ha noen sånne dager innimellom.
Fant ut at jeg ville gjøre om soverommet litt. Lille snuppa hadde vokst ut av vuggen sin, så hun er blitt flyttet over i sprinkelsengen. Også var jeg blitt så lei av de svarte lampeskjermene mine, at jeg malte dem hvite. Sydde også noen nye putetrekk, av svigermors gamle dynetrekk og noe gammelt lintøy. Synes selv de passer veldig godt inn på soverommet. Deilig med noe nytt som ikke kostet meg noenting, bare litt arbeidsinnsats.

Her er et bilde av den ene puta jeg sydde


Tulla sitt hjørne.

Gleder meg veldig til å innrede rommet hennes :)


Har dessuten begynt å sette på nytt trekk på rokokko-stolene mine. Kjøpte dem i høst mens jeg gikk høygravid. Begynte på dem da, men magen var bare i veien... Tok de frem nå, men må prøve meg litt frem med tanke på stoff og farge på stolen. Nå er de lutet, og jeg har valgt ett blått/hvit-stripet stoff. Tror det kan bli tøft når vi får pusset opp nede i "hallen".

De to andre stolene og puffen har jeg tenkt til å male hvite, og trekke med lin.

Ingen kommentarer: