mandag 9. juni 2008

Lenge siden sist

Nå er det lenge siden sist jeg la ut et blogg-innlegg, dels fordi jeg har hatt mye å gjøre, og dels fordi det har vært altfor pent vær til å sitte foran pc'en... I tillegg så har jeg ikke klart å bane meg vei gjennom det ene roterommet vårt for å finne lader til kameraet, og jeg synes innlegg uten nye bilder blir litt kjedelig.

Jeg har fortsatt ikke funnet frem laderen, men nå kommer det ihvertfall en liten oppdatering fra meg :)

Oppussingen nede går mot slutten, flisene er endelig ankommet Norge, og vi skal hente dem i morgen. Flisleggere kommer og titter på jobben en dag denne uken, og begynner neste uke. Til da må veggene være ferdigmalte, og dagen i morgen er satt av til det. Skal bli veldig godt å bli ferdig, selvom det i den siste uke har vært levlig nede, så skal det bli godt å bli helt ferdig!

Ovnen vår kommer ikke før i august, og i mellomtiden skal jeg bare nyte sommer og det å ikke ha noen spesielle prosjekter :)

Sengen som jeg skrev om i forrige innlegg er i kveld satt opp - jeg fikk det til til slutt!! Men, jeg tror ikke den vil bli malt, fordi da jeg skulle til å vaske av den alt pussestøvet med sterkt salmiakkvann, så var gummihanskene mine forsvunnet på mistenkelig vis!

Men, nå har min kjære kjøpt hansker, så nå skal sengene til pers...

Når kameraet er ladet opp igjen så skal jeg vise dere noen bilder av den "nye" terrassen vår - imens så får dere se et bilde fra tidligere i vår, mens de gamle møblene sto der.

Jeg er også blitt utfordret av Fru Fjeldhammer, og her kommer svarene på den:

Hva gjorde jeg for 10 år siden?

- Gikk i 9. klasse på ungdomsskolen, og stod veldig mye på roller blades

5 ting jeg har på huskelisten min i dag?

- Ringe den nye barnehagen til lillemann
- Hente mannen på jobb kl 14:00
- Vanne blomster
- Rydde i bilen
- Male, male, male, male

Snacks jeg liker?

- Sjokolade, Mr. Freeze, sjokolade, tyggegummi og sjokolade

Ting jeg vil gjøre som milliarder?

- Utdanne meg til snekker, rørlegger, murer og flislegger - OG SÅ, skal jeg begynne å kjøpe meg eiendommer som jeg kan pusse opp og innrede akkurat som jeg selv vil, uten at noen skal blande seg inn. Her i går'n skal vi ikke ligge på latsiden!!! ;)

Steder jeg har bodd?

- Moss
- Saltnes
- Sarpsborg
- Oslo
- Lillestrøm

Så er det over til litt mere spennende saker nemmlig de personene jeg vil vite mere om:

Victoria's lille rede
Rosa Univers
Huset i hagen


Ha en fin uke :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Så bra at dere nærmer dere noen mål!! Godt og ikke ha masse prosjekter hele tiden!! Jeg har hatt en liten prosjekt pause, og nå klør det sååå i fingrene etter noe nytt;o) Lurer litt på om jeg er hyper innimellom, jeg *ler*! Kos deg videre i sommeren! KLem!

Rosa sa...

Velkommen tilbake ;)

Så godt når ein ser enden på store prosjekt - det veit eg litt om, og kjem eg nok til å erfare fleire gonger :)

Og takk for utfordring - den fyrste eg har fått ;)

PS: Håpar det er greit at eg linkar til deg inne hos meg.