tirsdag 23. september 2008

Barnebilder



For en stund siden kom jeg over en gammel slitt ramme på loppis.
Hadde ikke noen plan for den da jeg kjøpte den, men i dag kom jeg på at jeg hadde noen pirat-servietter som jeg kjøpte på ferie i sommer. Siden det er pirat-uke i barnehagen, og Jonathan trenger noen bilder på det nye rommet så laget jeg noen til han :)









Synes de ble litt søte, og de kommer til å passe bra inn når vi er ferdig med å pusse opp der.




Fant ingenting da jeg var på loppemarked på søndag... Det var masse fint, men det hadde allerede rød lapp på, så det var noen som var heldigere enn meg!


Men, kjøpte meg et skap på en gjenbruksbutikk forrige uke. Tenkte jeg skulle ha det på soverommet med sengetøy i.


Prøvde først å lute det, men det ble ikke pent... Beisen trakk gjennom luten, og skapet ble gul/brunt, ikke grått som jeg ville ha det... Så nå står det i gangen, nesten ferdigmalt. Blir tøft hvitt også :)

Fortsettelse følger på skapet :)
Ha en feiende flott kveld!!

Ingen kommentarer: