torsdag 18. september 2008

Her kommer noen oppdateringer fra heimen :)

Nå har det skjedd endel her hjemme siden sist... men så er det jo også en god stund siden sist! Jeg har ikke vært helt motivert for blogging i det siste, men nå er lysten kommet over meg igjen, og jeg føler at jeg har litt mer tid til blogging nå som kveldene er mørkere!
Vi begynner nå å bli ferdig med første etg. Det har tatt sin tid, men sånn er det her i huset. Dessuten så har vi gjort mye, og endel av det har vært ting vi ikke har kunnet gjøre selv, og da tar det enda litt mere tid.

I dag har vi tapetsert Jonathans rom, skal male der senere, skal bli godt å få han inn på nytt rom sånn at Thea Sofie kommer inn på eget rom :) Gleder meg til å innrede barnerommene!

I tillegg har det vært en her i dag og montert skyvedørsgarderobe, og det ble SÅ FINT!! Og så praktisk, de laget en helt fantastisk løsning innvending i den.


Her kommer noen bilder fra inngangspartiet vårt.




Det er en blomsterbutikk på Kampen som jeg er innom i ny og ne. Det er en utrolig koselig butikk i et gammelt hus, så det er fullt av kriker og kroker, og jeg finner alltid noe jeg liker der. Da jeg var der i sommer kom jeg over en urne i jern - måtte bare ha den! I sommer har den inneholdt en stor hortensia, men nå har vi ønsket høsten velkommen, så nå er det blitt plantet en stor kule-tuja i den.



Dette fuglebadet er også fra Kampen.


Jeg har malt inngangspartiet vårt lyst nå i høst, så alt som står på trappen kommer mye bedre frem. Ble veldig fornøyd med resultatet selv :) Har desverre ikke noe "før" bilder siden pc'en vår kræsjet i sommer.

Og nå.... skal det ikke bli så lenge til jeg oppdaterer igjen :)

9 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For et nydelig inngangsparti :)
Og flotte bilder...
Gleder meg til å se mer ;)

Ha en fin kveld

liven sa...

Så flott i inngangspartiet ditt. Lyst og fint:o)

Flotte planter også:o)

Anita sa...

Sååå fint det er på trappa og ved trappa de!! Så masse flotte og personlige detaljer!! Gleder meg til flere bilder! Klem!

Gamlå sa...

Så flott det er blitt hos deg!!! Det gjorde seg med det lyse inngangspartiet.
Ha en flott helg
Gamlå

Frøken Englefjes sa...

Hei,

ser at du har vært i Danmark i sommer? Kanksje du kan tipe meg om noen bra butikker i København?

ENGEL sa...

så fint!skikkelig koselig!

LillaLykke sa...

For et flott inngangsparti!! :) Kjempe flott

Daisys home sa...

Kjempefint inngangsparti.Lurer på om du har gjort noe med den sengegavlen m rotting,som du viste bilde av tidligere?Har akkurat maken selv,som jeg kjøpte på salv,på møbelringen for ca.par år siden.Hadde tenkt såvidt på om det kunne latt seg gjøre å spraymale den i hvitt.Derfor venter jeg spent på å se hva du har gjort .SKRIVEFEIL,SKAL SELVSAGT VÆRE SALG,lengre oppe!!

Solveig sa...

Kjempe fint inngangsparti! Høstlig og fint:)