torsdag 18. september 2008

Her kommer noen oppdateringer fra heimen :)

Nå har det skjedd endel her hjemme siden sist... men så er det jo også en god stund siden sist! Jeg har ikke vært helt motivert for blogging i det siste, men nå er lysten kommet over meg igjen, og jeg føler at jeg har litt mer tid til blogging nå som kveldene er mørkere!
Vi begynner nå å bli ferdig med første etg. Det har tatt sin tid, men sånn er det her i huset. Dessuten så har vi gjort mye, og endel av det har vært ting vi ikke har kunnet gjøre selv, og da tar det enda litt mere tid.

I dag har vi tapetsert Jonathans rom, skal male der senere, skal bli godt å få han inn på nytt rom sånn at Thea Sofie kommer inn på eget rom :) Gleder meg til å innrede barnerommene!

I tillegg har det vært en her i dag og montert skyvedørsgarderobe, og det ble SÅ FINT!! Og så praktisk, de laget en helt fantastisk løsning innvending i den.


Her kommer noen bilder fra inngangspartiet vårt.




Det er en blomsterbutikk på Kampen som jeg er innom i ny og ne. Det er en utrolig koselig butikk i et gammelt hus, så det er fullt av kriker og kroker, og jeg finner alltid noe jeg liker der. Da jeg var der i sommer kom jeg over en urne i jern - måtte bare ha den! I sommer har den inneholdt en stor hortensia, men nå har vi ønsket høsten velkommen, så nå er det blitt plantet en stor kule-tuja i den.



Dette fuglebadet er også fra Kampen.


Jeg har malt inngangspartiet vårt lyst nå i høst, så alt som står på trappen kommer mye bedre frem. Ble veldig fornøyd med resultatet selv :) Har desverre ikke noe "før" bilder siden pc'en vår kræsjet i sommer.

Og nå.... skal det ikke bli så lenge til jeg oppdaterer igjen :)

9 kommentarer:

Kari - My home is my Castle sa...

For et nydelig inngangsparti :)
Og flotte bilder...
Gleder meg til å se mer ;)

Ha en fin kveld

liven sa...

Så flott i inngangspartiet ditt. Lyst og fint:o)

Flotte planter også:o)

Anita sa...

Sååå fint det er på trappa og ved trappa de!! Så masse flotte og personlige detaljer!! Gleder meg til flere bilder! Klem!

. sa...

Så flott det er blitt hos deg!!! Det gjorde seg med det lyse inngangspartiet.
Ha en flott helg
Gamlå

Oslojente i Bergen sa...

Hei,

ser at du har vært i Danmark i sommer? Kanksje du kan tipe meg om noen bra butikker i København?

ENGEL sa...

så fint!skikkelig koselig!

lilla-lykke sa...

For et flott inngangsparti!! :) Kjempe flott

Daisys home sa...

Kjempefint inngangsparti.Lurer på om du har gjort noe med den sengegavlen m rotting,som du viste bilde av tidligere?Har akkurat maken selv,som jeg kjøpte på salv,på møbelringen for ca.par år siden.Hadde tenkt såvidt på om det kunne latt seg gjøre å spraymale den i hvitt.Derfor venter jeg spent på å se hva du har gjort .SKRIVEFEIL,SKAL SELVSAGT VÆRE SALG,lengre oppe!!

Solveig sa...

Kjempe fint inngangsparti! Høstlig og fint:)