fredag 19. september 2008

Endelig (nesten) ferdig

Noen som husker denne?


Tusen takk til deg som spurte meg hvordan det går med sengegavlen, det var det lille sparket i rumpa som jeg sårt trengte :)

Jeg har kastet meg over gavlen i dag, den har stått halvferdig lenge nå, bare ventet på at jeg skulle kjøpe vatt.


Jeg malte "rammen" hvit, tok av den flettede rottingen som lå langs kanten, vatterte der hvor rottingen er og trakk den med stripete lyseblått stoff!

Tror det blir bra når jeg får den inn på soverommet, skal ordne der etter helgen.

I helgen skal vi i både bryllup og konfirmasjon, så nå skal siste rest av penklær strykes og dobbelsjekkes før vi skal hente sofa i kveld!

Ha en fin helg!!

10 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Sååå lekkert det ble !!!
En kjempeide :))

Ha en fin dag

☆Therese sa...

Hei - er litt usikker på om jeg har vært her hos deg tidligere, men uansett; den sengegavelen ser ut til å bli knall fin !!

Solveig sa...

For en forandring!! den ble kjempe fin! Likte stoffet så godt:)

God helg!

Gamlå sa...

Heisann
Dette her ble flott!!!
Kos deg masse i helgen med bryllup og konfirmasjon.
Gamlå

Anita sa...

Såå utrolig fint det ble!! Gleder meg til å se det på soverommet! Knallfint! Ha en strålende og koselig helg! Klem!

Daisys home sa...

Så morro å se at du har fått denne så STILIG!Var det jeg som ga deg det såkalte SPARKET bak!!ja nå ble også jeg fristet til å gjøre det med min.dette ble jo seende helt PROFT ut.

Daisys home sa...

Har noe til deg,som du kan hente inne på siden min!

Hilsen fra landet sa...

For en forvandling! Virkelig kreativt... og litt "skummelt" å gå løs på med den der stoppingen og greier. Men det ble jo kjempebra!!

by Siv sa...

Det ble jo bare en fantastisk forandring!!!
Utrolig flott, og gleder meg til å se helt ferdig prosjekt :)
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Har ikkje vert inne på bloggen din før, men er imponert over kor flott den sengegavelen vart :)Ønsker deg ein strålande dag!