onsdag 24. september 2008

I går kveld reddet jeg...

Pelargoniane mine :)
De ser kanskje ikke så "reddet" ut, bladene er blitt gule, og de er litt stenglete, men jeg håper at en passe kald plass i vinduet på hobby-rommet mitt skal gjøre susen! Legg merke til kunsten på den ene potta!
Denne karen står ved siden av pelargoniane mine, han skal snart flytte ned i bokskapet vårt. Dette er mannens innslag i stuen, og han er ganske bestemt på at den skal stå fremme. Kanskje ikke så mange som kjenner igjen mannen med ballen; men det er altså Tom Lund, bare så dere slipper å lure på det :)

Her er et gammel vindu jeg kjøpte i Sverige i sommer. Tror det skal få plass over slagbenken ved spisestuen vår!
I morgen skal jeg gå i gang med å vaske ned rommet som skal bli lille snuppa sitt. Så skal jeg male både vegg og lister. Skapet skal males og bli med storebror inn på det nye rommet.
Veggen skal bli lys, lys grå.

Gleder meg til å kunne ta bilder nede, både på barnerom og i den nye stuen.
Ha en god natt og en fin dag i morgen!

2 kommentarer:

Anita sa...

Mine pelliser er på vei inn også, de skal i år få bo i drivhuset og kommer nok i hus til helgen! Så nydelig ett vindu! Glder meg til å få se rommet ferdig! kOs deg!

Anka sa...

Hei. Så nydelig vindu du har fått tak i. Kan tenke meg det gjør seg i stua:)