lørdag 19. april 2008

Bursdagsfeiring...


I dag har vi feiret knerten som fyller 3år!!
Her har det vært bursdagssang, pølser og kaker fra morgen til kveld(?)... Er ikke helt kveld enda, men det er en sliten 3-åring som måtte ta en frivillig tur på rommet for å hvile litt :)
Vi har hatt strålende vær i dag, og har kost oss uten hele dagen. Vi pyntet på terrassen med ballonger, flagg og Ole Brum, og hovedpersonen er svært så fornøyd med dagen hittils.

Vi var også på skattejakt etter godteriposer, og barna fikk utdelt hvert sitt kart... Mor eier ikke retningssans, så kartene ble så som så, men alle fant nå en skatt til slutt!!


Vi kjøpte Karius og Baktus kopp og tallerken til han, i tillegg har han fått sykkel med støttehjul, så nå skal han sykle rundt nede i gangen har han bestemt!


Det er utrolig hvor fort tiden flyr, synes ikke det er så lenge siden han var liten baby... Og nå er den lille store gutten min blitt 3år!! Og han er min lille prins/røver, alt ettersom hvordan dagsformen er *smiler*


Butikken har det gått bra med, har solgt masse av det jeg har laget, og er fornøyd med det, men orker ikke stresse for å lage mer akkurat nå (det tar på å skulle drive "butikk" der man skal lage alt selv), så derfor legger jeg alt litt på is frem til høsten igjen. Nå skal jeg nyte vår og sommer, og være masse ute sammen med barna mine!

Forresten så står en av stolene mine på en av ambassadene i byen, og det synes jeg er ganske stas!!

Er masse loppemarkeder i byen her nå, så skal prøve å komme meg på ett i morgen, får se hva jeg rekker. Kom over ett lagersalg i går, og da fant jeg noen fine ting til en billig penge. To høye hvite lysestaker, og en nydelig ramme!
Nå skal jeg gå og gjøre klar til neste pulje med bursdagsgjester!!

Ha en videre fin helg alle sammen !!

3 kommentarer:

Mummimamma sa...

Gratulerer med stor gutt i huset!
Kaka så kjempegod ut, og skattejakt er jo sååå moro :)
Skjønner godt at jubilanten er fornøyd.

Så fin ramme og lysestaker da.
Moro å finne ting til en billig penge.

Så bra at butikken går så det suser.
Og ha egen stol hos ambassaden, er jo ekstra stas ;))

Ha en fortsatt fin feiring! Klem

Christinas låvebutikk sa...

Gratulere med dagen til gutten..Alt var jo så fint.
Ha en fin kveld videre!

Anita sa...

Gratulere med gutten! Moro med skattejakt! Kuult å ha laget en stol som står i en ambassade! Kjempeflotte ting du har alget! Har selv vært på loppis idag og fikk kjøpt et par fine ting syns jeg! Ha en koselig helg videre!