tirsdag 29. april 2008

Jeg fant igjen....

på finn.no altså!

Har kommet over to franske skap på Finn.no, skal reise og se på dem i morgen.
Synes det var litt kul farge på dette, kunne godt ha tenkt meg at benkeplaten også var malt, men det er jo ikke verre enn at jeg kan fikse selv!

Dette tror jeg kunne blitt fint på rommet til lille bertelure. Har et nesten maken i stua, og det er jeg veldig glad i! Dessuten så er det jo ikke verre enn at jeg kan bruke det i en av de nye stuene når vi får pusset opp nede heller... Er det ikke plass, så lager man plass!! Ser for meg søte bamser, dukkeseng og nydelige bilder i dette skapet!

Ellers så har jeg fått solgt alle rokokko-stolene mine nå, utenom de jeg skal ha selv. Så nå er snart mine egne ferdige, og da blir stua komplett... Ihvertfall for en stund :) Har veldig lyst til å pusse ned parketten og lute gulvet, men som med mye annet så har ikke min kjære lyst til det akkurat nå. Masse støv, jobb og lukt blir det jo i huset av noe sånt, så jeg får leve med mitt merbau-brune gulv en stund til! Er egentlig ganske enig selv også, frister ikke med den jobben nå, så det er godt at noen bremser meg litt innimellom!

Han en fin kveld, med eller uten de Frustrerte Fruene!

1 kommentar:

dolamorola sa...

det var to kjempefine skap du hadde der!:) jeg likte den blåfargen på det ene skapet.. kjempefin! du finner jammen mye fine ting!;)