søndag 13. april 2008

Grand opening!!

I dag var det da "grand opening" av min lille butikk, og det var skikkelig moro :)
Var endel venninner innom, og svigermor og ei venninne!!


Fikk noen flotte tulipaner av svigermor og venninnene, og fra mannen og barna fikk jeg en nydelig orkidè - noe jeg satt veldig pris på!

Fikk også solgt endel ting, og det er utrolig bra når man får god tilbakemelding på det en har laget, for... det blir ganske personlig når man kun selger ting man har laget eller pusset opp. Var så spent at jeg nesten holdt på å dø her noen dager før åpningen! Heldigvis gikk det bra, og nå skal jeg bare slappe av frem til helgen!

Da blir den lille store røver'n vår 3år, og ønskene for dagen er kake, pølser, is og gele!
I tillegg så må vi kjøpe inn Ole Brum-tallerkner og kopper, og gjett om mor ble glad for at vi slipper SpiderMan e.l. ett år til :)

Vil også vise dere det trykket som jeg kjøpte hos antikk/brukt-mannen for bare 100,-kr, synes gamle bilder med slitte rammer og buklete glass har veldig mye sjarm, også er det noe som ikke så mange andre har!

4 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så bra at åpningen gikk bra! Lyke til videre!

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer med åpningen av butikken!!!

Ha en fortsatt fin dag!

Lena sa...

Lykke til med butikken!
Stolen nedenfor var jo bare helt skjønn!!

Anita sa...

Så bra at du er vel igang!! Lykke til med neste helg!