onsdag 30. april 2008

Da er det gjort

De to skapene er mine, og bestillingen på kakkelovnen ligger klar! Gleder meg som et lite barn til å få det i hus.

Eneste jeg jobber litt med er å få en "krone" på toppen av kakkelovnen. Jo mer, jo bedre! Synes kakkelovner skal være litt overdådige! Har også byttet ut noen av detaljene på ovnen, så den er ikke helt lik den på bildet. Hadde egentlig veldig lyst på en antikk, men det ble såpass mye dyrere at vi måtte droppe det. Skal ta en siste ringerunde på fredag før jeg sender inn bestillingen min, bare for å være helt sikker! :)
Så, nå er det meste bestemt i forhold til hallen vår, bare flisene som gjenstår... Og jeg synes det er utrolig vanskelig å velge. Når vi velger fliser så er det veldig bestandig, det er ikke noe vi bytter ut om 5 år... Det er liksom litt annerledes med fargen på veggen osv.
Ellers så var jeg innom en butikk/kafe som heter Lises Sans og Samling her om dagen. Det var en søt butikk, med et veldig variert utvalg, og en koselig atmosfære. Ble veldig overrasket, siden det ikke så så veldig koselig ut utenfor. Og derfra fikk jeg med meg en nydelig pute som jeg skal ute på var lille hageplass foran huset.
I morgen skal vi kose oss hjemme, ha en lang frokost, og forhåpentligvis finne på noe ut, hvis være blir bra :)
Ha en fin (fri)dag i morgen!!

3 kommentarer:

borghild sa...

Det var en utrolig flott kakkelovn, og jeg er enig i at de godt kan være litt overdådige hvis man først skal ha en... Men man skal ha hus til å bære en også! Kjempeflotte skap du hadde sikret deg også, kunne gjerne hatt det hvite:-)

Anita sa...

Veldi flott! gir veldig god varme også kakkelovner!! Har noen venner med nytt hus og kakkelovn, de er veldig fornøyde!! Nå skal vi bake kanelstenger og boller med vaniljekrem!! ha en flott helg! Klem!

Christinas låvebutikk sa...

Oi nå blir jeg rett og slett missunnelig...Kakkelovn er bare det fineste jeg vet... Og nydelig varme!! Må få se når den er kommet opp! Har desverre ikke nettbutikk!
Ha en fin lørdagskveld!