søndag 26. oktober 2008

Nye møbler

I dag har vi fått de nye møblene våre, og jeg er kjempefornøyd :)
Men, i dag har jeg virkelig fått bekrefetet at alt ser mye mindre ut i butikken enn i min egen stue - det er blitt trangt om plassen i stua nå, så jeg må finne på noe lurt, og ommøblere litt.

Kjøpte forresten bokhylla til å ha på Thea sitt rom, veldig fin, men ikke moro å skru sammen.
I hver flatpakke fra Skeidar skulle det fulgt med en liten mann (eller dame) som hadde skrudd sammen møblene, for så å reise til neste skru-sammen-flatpakkede-møbler-som-er-vanskelig-å-skru-sammen-oppdrag.
Dessuten var det en skade på hylla, så vi må vente 1 uke eller 2 før ny del kommer, så derfor ikke noe bilde i bloggen!
Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av ting sånn som de var i 2003, da vi tok over huset.
Også får etter-bilder komme når jeg får tatt noen fine bilder.
Her er badet/vaskerommet vårt sånn som det så ut.
Husker jeg måtte riste dusjforhenget hver gang jeg skulle dusje, det var nemlig en hel klypedyrfamilie som hadde bosatt seg på den *grøss*.
Her er hobbyrommet mitt, nesten så vi skulle beholdt tapeten - den er jo skikkelig retro!
Her er meg i 2003, 5kg fattigere og to barn mindre, og et stykk hus som må pusses opp, men jeg smiler og er glad ;)

Det eneste som ikke har forandret seg stort er rotet i garasjen, eller, jeg mener det nå er fylt opp med skatter, mens sambo mener det er skrot - lurer på om vi blir enige noen gang?!

Fortsatt God Helg!!

Ingen kommentarer: