søndag 12. oktober 2008

TV-benk

Jeg leter etter en benk jeg kan bruke under tv'en... Vet liksom ikke helt hva jeg vil ha, bare at det skal skjule dvd-spiller, ledninger og annet "rot".

Tenkte kanskje jeg kunne bruke en gammel skjenk, men de blir ofte litt for høye, eller for lange.

bilde fra finn.no


Så tenkte jeg på en ikea-benk, fant en jeg synes er fin... Men, er ikke helt sikker allikevel.

Vil ikke ha noe vanlig tv-benk, synes nemlig ikke de er så veldig stilige... bilde fra finn.no


Ikke lett det her!

2 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Kjenner problemstillingen der ja..blir alltid så mye ledningsrot og sånt som ikke er pent. Jeg skulle gjerne hatt et skap hvor tv'n også kunne gjemmes jeg da..men av en eller annen mystisk grunn er det nok ikke enighet i Rekkehuset om det..

Har sett litt nedover bloggen din og jeg stoppet opp ved de rokokko-stolene. Skjønner du har trukket dem om selv og jeg er MEKTIG imponert!! Så flotte de blir:-)

Anita sa...

Likte den Ikea saken jeg da! Vi har en sånn gammeldags sak, hvit malt nå, men jeg kunne helt klart tenkt meg noe annet:o) Ha en flott uke fortsatt!