torsdag 27. mars 2008

Min første AWARD :)

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose.Awarded parties must post the award banner on their site.The banner must remain linked to the above linked site.
Jippi, jeg har fått min første award, og det satt jeg veldig pris på!! Tusen tusen takk Victoria!
'
Men, jeg "kjenner" ikke så mange andre bloggere, så hvilke fem andre bloggere skal få award av meg?! Velger å gi dem til blogger som jeg er innom hver gang jeg er på nett jeg... så får jeg heller hinte litt til dem som får de av meg :)
'
Den første går til Anita, fordi hun alltid virker så glad, og hun har en fin blogg det er morsomt å følge med på. Dessuten så har jeg jo to av kanin-barna hennes :)
'
Mali-mo får også en, jeg venter spent på at blogg-butikken hennes skal åpne!
'
Borghildpia får også en, har akkurat oppdaget bloggen din, og det er så morsomt å titte inn til deg!
'
Den fjerde går til BO med barn, alltid fine bilder og masse inspirasjon å hente!
'
Og den femte går til..... MittRom!! Hun var den første jeg bloggen jeg var innom en gang for leeeeenge siden, og det var alltid den bloggen jeg gikk utifra før, det var nemlig det eneste blogg-navnet jeg husket; metteflette! Så, selvom du aldri har hørt om bloggen min, så kommer det en award til deg :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Tuuusen, tuuusen takk! Blir sååå glad av disse awardene jeg!! Goood helg til deg! KLem Anita

Mummimamma sa...

Hei!

Jeg var så heldig å snuble over bloggen din i dag, og nå har jeg lest igjennom hele. Skikkelig koselig blogg du har, og noen nydelige barn!
Håper det er greit jeg linker deg, for jeg vil gjerne komme innom igjen?

Ha en finfin lørdagskveld!