onsdag 14. mai 2008

Grillen over alle griller!!


Må bare vise dere denne grillen som jeg kom over på finn.no
Den hadde jo passet rett inn i enhver romantisk hage.... Eller???!
Morsom er den ihvertfall, og jeg fikk meg en god latter :)

Ellers så holder selvfølgelig oppussingen fortsatt på, ting tar virkelig tid! I dag ble gulvet avrettet, og varmekablene er på plass. Jeg var også å snakket med Norfloor ang fliser, og de er selvfølgelig blitt 2 uker forsinket... Men men, det blir nok bra til slutt!
Vi fikk oss også en liten overraskelse da vi sjekket gulvet her, det er nemlig ikke støpt dekke som vi trodde, det er et hulerom under huset(!) - så alt ble litt usikkert med tanke på kakkelovnen. Ovnen veier jo 1400 kg, så vi visste ikke helt om gulvet ville tåle vekten.
Snakket med de som skal mure opp ovnen, og de regner med at det skal gå greit. HELDIGVIS!

Nå er det jo snart 17. mai, men her i huset har knerten og jeg vært syke så det er ikke blitt gjort stort med forberedelser. Ikke vet jeg hva jeg skal ha på meg, og ikke hvor vi skal være - men uansett så blir det pølser, is og brus, og jeg gleder meg til nasjonaldagen vår :)

2 kommentarer:

tinemor sa...

Artig grill!! ;-)
Du ble den hedige til å få gave fra meg i forbindelse med 10 000 besøkende. Gratulere! Kan du sende meg adressen din på:
termoen@loqalno

Anita sa...

Var jo kuul den grillen!! Men ville ikke hatt en selv!! Håper du får en flott 17.mai! Klem!